×

BuurtKadoos

16 oktober 2020

Van investering naar opbrengst

Veel ondernemers bevinden zich momenteel in een volwassen vechtmarkt. Er is veel concurrentie, de consument is niet meer zo loyaal als vroeger en er is veel voor nodig om jouw onderscheidend vermogen onder de aandacht te brengen.

Dit geldt voor kappers, doe-het-zelf zaken, supermarkten maar ook voor bloemisten, restaurants en sportscholen. Dat betekent dat je als ondernemers echt aan de bak moet, want hoe bereik je die consument?

Hoe zorg je ervoor dat jij opvalt tussen de overweldigende hoeveelheid nieuws en advertenties die de consument dagelijks voorgeschoteld krijgt? En met welke boodschap activeer je de consument om bij jou te kopen? Belangrijke vragen waar iedere ondernemer mee te maken krijgt.

Een professioneel bedrijf kan niet zonder uitmuntend personeel, efficiënte logistiek en voorraadbeheer en natuurlijk een aantrekkelijk product of dienstverlening. In een markt vol concurrentie is afwachten tot de klant binnenkomt een doodlopende weg. Het voeren van een slim marketingbeleid is dus ook van essentieel belang.

Als ondernemer let je natuurlijk op de kosten, en tegelijkertijd weet je ook, dat je vaak eerst kosten maakt alvorens de opbrengsten komen. Waarschijnlijk zet je meerdere middelen in binnen je marketing beleid, wat vaak goed werkt omdat deze elkaar versterken. Wil jij weten wat jouw klantwaarde en ROI is? Vul dan hieronder je e-mailadres in en ontdek hoe BuurtKadoos werkt voor jou als ondernemer.

Geschreven door: Amber Lilly
Geplaatst op: 16 oktober 2020