×

BuurtKadoos

Veelgestelde vragen

We helpen je graag!

Voor ondernemers

yellow arrow
Waar wordt mijn voucher precies verspreid?

Log in op www.buurtkadoos.nl/dashboard om te kijken waar jouw vouchers precies verspreid worden en hoeveel dit er zijn. Op de achterkant van de vouchers staat een unieke code. Als je deze invoert in het dashboard zie je wanneer de consument deze voucher ontvangen heeft en uit welk postcodegebied hij of zij komt. De postcodes zijn wegens de privacy deels afgeschermd.

Wat kan ik doen met de unieke vouchercode?

De unieke codes die achterop de vouchers staan kun je invoeren in het dashboard. Zo zie je precies wanneer de consument deze voucher ontvangen heeft, uit welk postcodegebied hij of zij komt en hoelang het heeft geduurd voordat deze ingeleverd is. De postcodes zijn wegens de privacy deels afgeschermd. Daarnaast is het invoeren van deze codes een goede manier op de deelname in de gaten te houden en te kijken welke actie het beste werkt. Zo hoef je ingeleverde vouchers niet te bewaren!

Mijn bedrijf wordt overgenomen, wat gebeurt er met mijn deelname aan BuurtKadoos?

Zoals waarschijnlijk bekend is worden de lopende overeenkomsten bij overnames van bedrijven in principe overgenomen door de nieuwe eigenaar. Dit zou betekenen dat (naam bedrijf) de rechtsgeldig vertegenwoordigde van de overeenkomst is en dat deze daarmee nog steeds geldig is.

Echter, wanneer (naam bedrijf) bij de overname de overeenkomst van Buurt & Co niet heeft overgenomen, zullen wij een eindfactuur opmaken en zal (naam bedrijf) geen verdere verplichtingen hebben ten aanzien van Buurt & Co, en dus ook geen facturen meer ontvangen.

De eindafrekening is het gemiddelde bedrag van de afgelopen facturen maal het aantal resterende maandelijkse verzendperiodes.

Om dit in orde te maken, vernemen we graag bij wie de betaalverplichting van de resterende verzendingen ligt.

Verspreiden jullie ook in mijn regio(‘s)?

Wij verspreiden bijna in heel Nederland met uitzondering van hele kleine gebieden waar het verhuisaantal te klein is. Veel regio’s zijn onderverdeeld in meerdere gebieden waardoor je zeer specifiek en doelgericht te werk kan gaan. Neem contact met ons op via info@buurtkadoos.nl, de chat op deze website of 020 8465745, dan vertellen wij graag over de mogelijkheden in jouw regio!

Wat zijn de kosten van een deelname aan BuurtKadoos?

Wij vertellen je graag meer over de kosten en mogelijkheden van een deelname. Dit hangt echter volledig af van de regio waarin je wilt deelnemen en het aantal verhuizingen in die regio. Wij kunnen hier een goede inschatting van maken! Stuur je gegevens naar info@buurtkadoos.nl, naar de chat op deze website of neem contact op via: 020 8465745, dan helpen wij je graag verder. 

Ik heb nog geen vouchers ontvangen; hoe kan dit?

De BuurtKadoos valt op een ontzettend druk moment op de mat; namelijk tijdens de verhuizing. Vaak is er daarom een aanlooptijd voordat de vouchers worden ingeleverd. Deze aanlooptijd verschilt sterk per branche. Ben je benieuwd naar onze ervaring in jouw branche? Neem dan contact op via: 020 8465745.

Mijn deelname aan BuurtKadoos is beëindigd maar ik krijg nog steeds vouchers binnen, hoe kan dat?

Verhuizers ontvangen de BuurtKadoos op een erg druk moment. Soms wachten zij om die reden even met het inleveren van vouchers en kunnen deze later nog ingeleverd worden. Wij drukken elke maand het exacte aantal vouchers dat nodig is voor het aantal verhuizers van die maand. Wij blijven na beëindiging van de deelname dus nooit vouchers versturen. 

Ik ken iemand die is verhuisd maar geen BuurtKadoos heeft ontvangen, hoe kan dat?

Wij doen ons best om zoveel mogelijk verhuizers te bereiken. Echter kan het soms voorkomen dat wij een adres niet doorkrijgen. Wij streven naar 100% dekking in verhuisadressen. Voor deze mensen hebben wij een aanvraagformulier op www.buurtkadoos.nl/aanvragen. Dit is overigens geheel gratis!

Hoe kan ik mijn deelname opzeggen?

Dit kan door een e-mail te sturen naar info@buurtkadoos.nl. Gaat er iets niet goed met de deelname? Wij helpen je dan graag! Neem contact met ons op via: 020 8465745.

Hoe wijzig ik mijn voucher?

Je kunt via www.buurtkadoos.nl/dashboard gemakkelijk je voucher aanpassen in het tabblad ‘Voucher’. Dit kan ook door een e-mail te sturen naar ontwerp@buurtkadoos.nl met daarin de gewenste wijziging(en).

Wat kan ik met het dashboard?

Met het dashboard kun je je BuurtKadoos campagne zorgvuldig in de gaten houden. Vul hier de codes in die achterop de ingeleverde vouchers staan en kom erachter uit welk postcodegebied ze komen, wanneer de consument is verhuisd en hoelang het heeft geduurd voordat de vouchers zijn ingeleverd. Ook voor het wijzigen van factuur-/bedrijfsgegevens of het aanpassen van de voucher is het dashboard erg handig. Ontdek het zelf; www.buurtkadoos.nl/dashboard.

Er verandert iets binnen mijn bedrijf. Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Ga naar www.buurtkadoos.nl/dashboard en klik op ‘Account’ om je gegevens te wijzigen.

Waarom krijg ik een factuur als ik de deelname al heb opgezegd?

Wij sturen facturen op de laatste dag van de maand. Ga naar www.buurtkadoos.nl/dashboard om de facturen in te zien. Het kan dus zijn dat je in een van je laatste verzendingen zit. Het aantal gefactureerde verzendingen is terug te vinden op www.buurtkadoos.nl/voucher.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

In het dashboard zijn alle facturen te vinden. Ook kun je daar vinden hoeveel verhuizingen er hebben plaatsgevonden en in welk postcodegebied dat was. Wegens privacy laten wij slecht een gedeelte van de postcodes zien. Ga naar www.buurtkadoos.nl/dashboard, log in met je gegevens en ga naar het tabblad ‘Facturen’.

Voor verhuizers

yellow arrow
Wat doen jullie om jullie CO2-uitstoot te compenseren?

Om te compenseren voor onze CO2-uitstoot planten wij maandelijks bomen in klimaatbestendige bossen in Nederland en in Madagaskar. Lees meer over ons Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen beleid op onze over ons pagina.

Ik heb de BuurtKadoos ontvangen. Hoe verzilver/gebruik ik de vouchers?

De vouchers zijn actief op het moment dat je de BuurtKadoos ontvangt. Lever de vouchers in bij de deelnemende ondernemer of online wanneer het om een webshop gaat. De locatie van de winkel staat op de achterkant van de voucher. Veel shop plezier!

Wat moet ik doen met de code achterop de voucher(s) en de BuurtKadoos?

De unieke code is in veel gevallen uitsluitend bedoeld voor de ondernemer. De code is in sommige gevallen de kortingscode om online te verzilveren. Dit is niet altijd het geval. Lees daarom altijd goed wat er op de voucher vermeld wordt!

Hoe komen jullie aan mijn gegevens?

Wij ontvangen via verschillende bronnen verhuisgegevens. Wij ontvangen geen verhuisgegevens van de gemeente. Aan de hand van jouw adresgegevens of de code achterop de doos kunnen wij achterhalen via welke bron wij jouw adres ontvangen hebben. Stuur de code die achterop de doos staat of een foto van een poststuk met jouw adres erop naar: info@buurtkadoos.nl. Dan zoeken wij het voor je uit.

Wat doen jullie verder met mijn gegevens?

Wij gebruiken jouw gegevens eenmalig om de BuurtKadoos te versturen en daar blijft het bij. Beloofd.

Hoelang is mijn voucher geldig?

Op sommige vouchers staat een datum vermeld op de voor- of achterkant. Staat deze niet vermeld op de voucher, dan kun je er van uitgaan dat de voucher geldig is. Dit is niet het geval als de betreffende winkel niet meer participeert met BuurtKadoos. Zij mogen dan zelf beslissen hoelang zij de vouchers nog accepteren. Je kunt ons altijd mailen of bellen voor advies hierover.

Kan ik een nieuwe BuurtKadoos ontvangen?

Dit kan helaas niet. Wij kunnen naar elk adres maar één BuurtKadoos sturen binnen een tijdsbestek van 9 maanden.

Ik ben niet geïnteresseerd in de BuurtKadoos. Hoe stuur ik de BuurtKadoos retour?

Jammer om te horen dat je geen interesse hebt in de BuurtKadoos! Je kan de BuurtKadoos simpel retour sturen door het adres op de sticker door te strepen. Op de sticker schrijf je ‘retour afzender’ alvorens je de BuurtKadoos op de post doet.