Yes! Net als vele andere bedrijven heeft BuurtKadoos de afgelopen tijd diverse maatregelen getroffen om AVG-proof te worden. Dat hebben we voor onze eigen organisatie gedaan, maar nog veel belangrijker, voor onze klanten en gebruikers. Sinds kort mogen wij het Privacy Waarborg van DDMA voeren.
Het Privacy Waarborg is het keurmerk van DDMA, de brancheorganisatie voor data en marketing. DDMA eist van haar leden dat zij handelen binnen het kader van de wet en de gedragscodes omtrent privacy. Daarom doen alle leden de privacy en security check van het Privacy Waarborg.
De check kijkt naar de beveiliging van de marketingdatabase, zowel online als offline, van ingang tot uitgang. De uitkomst geeft inzichten en verschaft een mooie momentopname van waar de organisatie staat en wat je kan verbeteren. BuurtKadoos heeft beveiligingslabel Goud gehaald voor de security-check.
Wie het DDMA Privacy Waarborg voert belooft:
- De privacywetgeving te respecteren
- Veilige opslag van data
- Transparantie over dataverwerking
- Transparantie over privacyrechten
Voor BuurtKadoos is de Privacy Waarborg een schot in de roos. Met BuurtKadoos heb jij namelijk de mogelijkheid om een unieke en sympathieke eerste indruk te maken. Daarnaast verzeker jij je als enige in jouw branche van een plekje. Geen concurrentie dus! Heb je interesse om mee te doen met een BuurtKadoos campagne en wil je je geen zorgen maken over de AVG? Vraag dan meer informatie aan via onderstaande knop.
Geplaatst op: 29 januari 2020