Huis-aan-huis adverteren!

Huis-aan-huis folders zijn om vele redenen een effectief marketingmiddel. Ten eerste is het een uitstekende manier om klanten te bereiken en ervoor te zorgen dat ze weten wat jouw onderneming allemaal te bieden heeft. Je verhoogt je naamsbekendheid en genereert meer traffic naar jouw onderneming. Ten tweede kunnen huis-aan-huis folders worden afgestemd op de mensen die in de buurt wonen, zodat je geen geld verspilt aan reclame voor een doelgroep die nooit klant zou worden.

Daarnaast biedt deze vorm van reclame kansen voor bedrijven met een kleiner budget om hun producten of diensten te adverteren. Huis-aan-huis folders zijn namelijk veel meer kostenefficiënt dan traditionele marketingmiddelen zoals krantadvertenties, TV-advertenties of billboards. Kortom; Huis-aan-huis folders bieden gemak, ze voorzien de consument van waardevolle en nuttige informatie over jouw bedrijf, het is relatief goedkoop en je genereert traffic naar jouw winkel.

Wij houden van de ondernemers

(en héél veel andere mensen)

Basisprincipes van huis-aan-huis folders

Zoals hierboven al genoemd is zijn huis-aan-huis folders een effectieve manier om potentiële klanten te bereiken en reclame te maken voor jouw bedrijf. Laten we voordat je van start gaat beginnen met een aantal basisprincipes. Stel jezelf de volgende vragen:

Wat is het doel van de campagne?

Wat wil je precies bereiken met het inzetten van huis-aan-huis folders? Wil je meer traffic naar je onderneming, of meer naamsbekendheid? Wil je de lokale consument attenderen op een nieuw product in jouw assortiment of wil je een aantrekkelijke aanbieding onder de aandacht brengen? Pas als je een duidelijk doel voor ogen hebt kun je de tekst en het beeld op de folder gaan bepalen. Daarnaast is het belangrijk om vooraf een duidelijk doel te bepalen zodat je na de campagne kunt evalueren.

Waaruit bestaat jouw doelgroep?

Waar zullen de huis-aan-huis folders worden verspreid (dat wil zeggen buurten, appartementencomplexen, enz.)? Ga je bij het verspreiden van huis-aan-huis folders inzetten op buurten dichtbij jouw onderneming? Of richt jij je op alle huishoudens in de gemeente, of misschien wel de hele regio? Je kunt ook de focus leggen op een specifieke buurt of een stadsdeel met consumenten die jij graag naar je winkel wil trekken? Het antwoord vinden op deze vragen is essentieel om de inhoud van je folder vorm te geven. Zo kun je het maximale uit je campagne halen.

Download de brochure!

Huis-aan-huis Den Haag

Aan de slag met het ontwerp van de folder

Wanneer je bovenstaande vragen hebt beantwoordt is het vervolgens tijd om een folder te (laten) ontwerpen. Een mooie, op maat gemaakte folder kan het verschil maken bij de introductie van je bedrijf. Het ontwerp moet helpen om de aandacht van mensen te vangen en hen te verleiden tot een aankoop of het uitproberen van jouw product. De folder valt tenslotte vaak tegelijk met andere (concurrerende) folders op de deurmat. Om deze reden is het extra belangrijk om te zorgen dat jouw folder opvalt.

Huis-aan-huis
Huis-aan-huis Amsterdam

Actief in meer dan 300 buurten door heel Nederland

Bereik uitsluitend nieuwe potentiële vaste klanten in de buurt

Met BuurtKadoos bereik jij uitsluitend pas verhuisde consumenten. Dit zijn dus allemaal potentiële nieuwe vaste klanten. Door middel van een aantrekkelijk aanbod op de voucher maak jij een sympathieke eerste indruk en zorg je voor traffic naar jouw onderneming én de winkelstraat. Daarnaast is de BuurtKadoos geadresseerde post, dat betekent dat je geen last hebt van nee/nee stickers.

Meer informatie

Huis-aan-huis Amsterdam

Wil jij ook pas verhuisde consumenten bereiken
in de buurt

✅ Wat is BuurtKadoos?
✅ Hoe gaat het in zijn werk?
✅ Wat zijn de voordelen?
✅ + extra tips & tricks!

Download de Brochure!

Huis-aan-huis

Wil je meer informatie?

Lees dan verder:

Meer informatie!